Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is mijn winbedrag met Toto?

Ik doe mee aan TOTO select, ik heb 2 euro ingezet en een totale quotering van 18,62 en mijn mogelijk winbedrag is 37,24 euro. Stel je voor dat ik alle wedstrijden goed heb en dus heb gewonnen, welk geldbedrag kan ik dan ongeveer claimen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wanneer het een combi betreft, moet je alles goed hebben om het mogelijke winbedrag van €37,24 uitgekeerd te krijgen. Wanneer je allemaal single bets hebt ingezet, kun je ook bij enkele foute voorspellingen winst maken als je anderen wel goed hebt.

Terugkomend op je vraag, wanneer je alle wedstrijden goed hebt, is, zoals je zelf al zegt, je winbedrag €37,24, namelijk je inzet*quotering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel, ik dacht eerst dat er een bedrag van werd afgetrokken of dat het maar een bedrag is waar ik op kans maak en niet wat ik echt krijg, bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag gedaan! Dit is echt het bedrag wat je wint, maar normaal gesproken is de kans klein dat je een weddenschap wint met een quotering van 18,62.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding