kan er een bokszak van 25 kilo aan een gipsen plafond hangen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.8K

Het beste antwoord

neen, helaas niet, om een bokszak van 25 kilo op te hangen heb je het beste een betonnen plafond. Ik zou het niet proberen! Vrienden van ons hadden een gipsen plafond, ze hingen er een luchter aan en het zakte al helemaal in. Dus ik zou zeggen, niet proberen! Wat wel kan is de bokszak aan een muur hangen. Klinkt misschien vreemd maar een muur zou het normaal wel kunnen houden. dan kan de de bokszak wel niet naar achter slaan maar het is een mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor uw antwoord ben er blij mee!
ps: soory dat ik zo laat reageer maar ik had geen tijd moest boksen. haha

Andere antwoorden (1)

Die zal niet aan het gips hangen maar feitelijk, via een schroef met haak, aan hetgeen daarboven zit. En dat zal beton of hout zijn. Dat zal de bal wel houden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry: bal = zak

Toegevoegd na 18 minuten:
Als het alleen gipsplaat is dan gaat het niet