Waar in Brabant/Zeeland kan ik een zwembad afhuren?

We willen met zes vriendinnen een dagje lekker ontspannen en dachten aan een dagje zwembad voor ons alleen. Weet iemas een zwembad in omgeving Roosendaal dat af te huren is? Het liefst niet te prijzig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je wel een heel klein zwembad hebben. Door het sluiten van het zwembad en aan jullie te verhuren laat het zwembad heel veel inkomsten liggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het hoeft ook niet groot te zijn, iets als dit maar dan dichterbij.
http://www.zwemschoolsaunafit.nl/support/zwembad-huren/
PoppeSchuitema
9 jaar geleden
Houd wel rekening met een behoorlijk prijskaartje. In Winterswijk is een klein saunacomplex met zwembad die je prive kunt afhuren dat kost dan voor 6 pers € 22,50 voor 3 uur. Ik denk dat je toch wel in die orde van grootte zult moeten denken alleen een zwembad zal iets goedkoper zijn maar dan nog zal er een behoorlijk prijskaartje aan hangen.
http://www.sauna-wellness-winterswijk.nl/pages/130431/Priv_sauna.html

Antwoorden (1)

Op de site van www.saunagids.nl kun je privésauna's vinden en vele daarvan hebben ook een (klein) zwembad. Je kunt zoeken per provincie waarna je een overzicht krijgt van alle complexen in Nederland. Jij kunt dan zelf bepalen of de locatie dichtbij genoeg is.