Is er een plaats waar je kan trefballen? Of is het gewoon absoluut geen sport?

Ik wil gaan sporten, maar ik ben nooit echt een sporter geweest.
Het enige wat ik vroeger leuk vond om te doen was trefbal (dat deden we op school.)
Als ik tegen vrienden zeg dat trefbal leuk was dan is iedereen het met me eens!...
Maar er is gewoon absoluut geen vereniging waar je kan trefballen. Dat is toch raar of niet? Zoveel mensen vinden het leuk waarom doen ze dat nergens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
7.2K

Het beste antwoord

Je kan ook je eigen trefbal-club beginnen. Ik 'run' ook m'n eigen club.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh wat leuk!! =)
En kost je dat dan niet heel veel geld of valt dat wel mee?
Ik doe werkend studeren dus ik weet niet of ik dat kan veroorloven. En zal ook wel veel tijd in zitten of niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig he
Het kost me eigenlijk weinig. Ja, voor een clubuitje ofzo maar verder... en trouwens, clubuitjes hoeven niet eens duur te zijn.
Het lijkt mij dat het niet erg veel tijd inneemt (vooral niet als je veel lol hebt :P). Maar dat van mij is dan ook niet echt geweldig georganiseerd l-P Maar goed dat heb je als meer dan de helft in een ander dorp woont... :l
Succes! (als je er iets mee gaat doen tenminste ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik zal er eens over na denken ;)

Andere antwoorden (3)

Is er wel hoor, of het in de buurt bij je is dat weet ik niet.

Anders begin je zelf een trefbalvereniging en ga je tegen hun spelen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trefbal is geen erkende sport, aangezien het een verzonnen spel bij de gymnastiek is. Vergelijk het met apenkooien en tikkertje. Leuke spelletjes om kinderen op een sportieve wijze te vermaken. Ik ben het volledig met je eens dat het een leuke "sport" was om te beoefenen. Volgens mijn bestaan er echter geen trefbalverenigingen.