welke sport doe ik het beste om snel gewicht te verliezen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zwemmen. Zonder twijfel de beste sport om af te vallen. Minimaal drie keer per week en je valt kilo's af en je conditie gaat als een razende vooruit.

Volgens mij is zwemmen een intensieve sport waar je veel vet mee verbrand.

Fietsen verbrand je veel callorieen maar ook met spinnen verbrand je ook veel kijk op de onderstaande link hoeveel calorieen je verbrand per sport Toegevoegd na 1 uur: in 1 uur spinnen verbrand je 1175 call in 1 uur zwemmen verbrand je 634 Toegevoegd na 1 uur: op de onderstaande link kun je kijken hoeveel calorieen je verbrand per sport

Bronnen:
http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calori...

zumba!

doe vooral een sport die je zowieso al leuk vind om te doen. dan hou je het veel langer vol en met plezier. als jij bv van skeeleren houdt ga je elke dag een blokje skeeleren. van alle sporten waar je intensief beweegt val je wel af. maar doe niet iets waar je een hekel aan hebt en alleen voor het afvallen dan heb je er zo snel genoeg van. kijk vooral wat je leuk vind en langere tijd kan en wil doen

Hardlopen!

Je moet sowieso een sport kiezen die niet al te belastend is voor je lichaam en waarbij je veel spieren tegelijk gebruikt. Dat crossapparaat (langlaufen) in de fitness is een goede omdat je daar je gehele lichaam gebruikt en mocht je geen fitnees abonnement hebben kun je altijd nog aan nordic walking doen: het ziet er wat sullig uit maar is een goede oefening voor je lichaam als je het het gecontroleerd en intensief doet. Maar gewicht verlies je het simpelst door je eetpatroon aan te passen; 5 kleine evenwichtige maaltijden per dag, niet meer snoepen, oppassen met koolhydraten en vet als je een dag weinig in beweging bent, alcoholisch verbruik verminderen en zo veel mogelijk de fiets of benenwagen gebruiken als je korte afstanden moet afleggen.

De beste en snelste manier om gewicht te verliezen is door je eetgedrag aan te passen (o.a. minder calorien) in combinatie met bewegen. Als je je eetgedrag niet aanpast kun je sporten wat je wilt, maar het resultaat zal magertjes zijn. Om via beweging af te vallen dien je aan cardio te doen. Zo'n beetje alles is acceptabel zolang je maar een beweging vindt waardoor je hartslag binnen je DOEL HARTSLAG ZONE komt. Op de sportschool kunnen ze je vertellen hoe dat werkt. Onthoud het volgende: Er is geen 'beste' cardio oefening. Alles wat je hartslag omhoog laat gaan is goed Het is niet wat je doet maar hoe hard je traint. Iedere oefening kan uitdagend zijn als je je daarvoor inzet Doe iets dat je leuk vindt. Wanneer je sportschooltraining haat, dwing jezelf dan niet een loopband op. Als je het leuk vindt om te 'socializen' wordt dan lid van een loopclub of ga op een teamsport Doe iets dat je jezelf wel zeker drie dagen per week ziet doen. Wees flexibel. Je hoeft niet altijd hetzelfde te doen; het is vervelend en het leidt tot een vertraging in je gewichtsverlies. Je bent vrij om de radio hard aan te zetten en het huis rond te dansen als een achterlijke! Doe iets... wat dan ook! Alsjeblieft. We moeten echt werken aan dat overgewichtsprobleem! Hoe Vaak Moet Je Trainen? De frequentie van je trainingen zullen afhangen van je fitnessniveau en je agenda. Beginners kunnen het beste beginnen met drie dagen om-en-om cardio (dus steeds een dag rust er tussen) en van daaruit naar meer trainingen toe te werken. De algemene richtlijnen zijn: Om je fitnessniveau op peil te houden: 2 tot 4 dagen per week, minstens 20 minuten Om gewicht te verliezen: 4 of meer dagen per week, minstens 30 minuten Om te trainen voor een triathlon: dat wil je niet weten... Maar wat als je deze regels niet kunt volgen? Train dan zoveel dagen als je wel kunt. Wanneer je maar twee dagen hebt om te sporten (en je moet echt heel erg je best doen om mij te overtuigen dat je geen extra dag kunt vinden om te trainen) dan is dat wat je moet doen. Het is altijd beter dan niets doen. Succes

Hardlopen. Hierbij verbruik je het meeste k.cal per minuut. (k.cal. verbruik is berekent voor iemand die 70 kilo weegt) Verbruik in k.cal per minuut joggen: 14 wandelen: 4,1 zwemmen 11,6, fietsen 19 km /uur

Bronnen:
http://www.blessure-aanwijzer.nl/Calorieen...

Meer spiermassa=>meer verbranding...

Spinning

Joggen en naar de sportschool maar zwemmen is het best!

Boksen, body combat

Roeien verbrand je het meeste mee

de sport die je het leukst vind > als je 2 keer gaat zwemmen en er dan genoeg van hebt is het niet erg zinvol :)

Zumba!!! Ik heb zelf een tijdje Tae Bo en Pilates gedaan en was zo in 2 mnd (misschien wel wat te snel) 10 kilo kwijt.

Squash

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100