Op deze site http://www.nationaleberoepengids.nl/Leraar_gymnastiek staat:

"Arbeidsvoorwaarden leraar gymnastiek

De leraar gymnastiek verdient tussen de €1300,- en €2000,- bruto per maand.",

maar ook:

"Beroepsprofiel leraar gymnastiek

De leraar gymnastiek geeft les in het vak gymnastiek.

De leraar gymnastiek geeft les op een middelbare school, op volwassenenonderwijs of op een specifieke MBO opleiding.".

Naar mijn idee zijn er (dus) maar weinig basisscholen met een aparte docent voor de gymnastieklessen. Meestal worden die lessen gewoon gegeven door de meester of juf van de klas.

Is er echter toch een docent gymnastiek aan een basissschool, dan zal die waarschijnlijk ongeveer het hierboven genoemde salaris verdienen.
10 jaar geleden
De CAO Primair Onderwijs is op deze functie van toepassing (schaal LB, minimaal € 2.374,- en maximaal € 3.597,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling).

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat is van toepassing als je een afgeronde eerste graads opleiding Lichamelijke Oefening (ALO) hebt.