Wat is de kracht achter de voetbalplaatjes van de AH?

In mijn stageklas zijn er gek van! Wat maakt nou dat ze juist dáár zo gek op zijn, en niet op andere dingen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De hype op zich is de kracht. Of het nou voetbalplaatjes, wuppies of oranje appeltjes zijn, het product maakt niets uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Omdat de WK voetbal er aan komt en omdat als er ééntje met zoiets begint de rest het ook moet hebben....ze willen meepraten en laten zien wie ze allemaal al niet herkennen...
Mijn neefje van 5 kent geen namen maar wel de shirtjes en op die manier verzamelt hij en "praat" hij mee over voetbal...
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal voornamelijk in de marketing en dan altijd de aankondiging vooraf in de media zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Het is slechts tijdelijk verkrijgbaar, dus iedereen heeft het idee: IK moet het hebben.
- Het borduurt voort op het vorige boek waar veel aan wordt gerefereerd.
- Bij veel AH's staan al van die spandoeken dat de kinderen daarachter moeten staan om om plaatjes te vragen.

Met andere woorden: AH voert een slim reclamebeleid en creëert zijn eigen hype.
Bovendien zijn de WK voetbal er over een paar maanden, waar al publiciteit over is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien vinden mensen het leuk om te sparen in een verzamelabum ofzo.
Voor mij stel die niks voor.
Vroeger wel, toen ik jaar of 13/14 was hihi...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede marketing van de AH, veel aandacht voor de plaatjes. Inspelen op iets wat Nederlanders graag doen en dat is verzamelen.
Mijn ouders, die wonen in een wooncomplex voor ouderen, zijn er erg druk mee, om voor alle kleinzoons een album vol te maken en het is echt waar, de ruilhandel onder de bejaarden is groot !
Met boekjes, briefjes met nummers en plaatjes komen ze bij elkaar om voor de kleinkinderen een album vol te krijgen. :)