Hoeveel wedstrijden worden er in het American Football. Ik denk dat het er niet meer dan 20 zijn, maar wat doen ze dan de rest van het jaar?

16 wedstrijden zelfs plus eventuele play-off wedstrijden. En dan, vakantie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2.7K

Antwoorden (2)

het zijn er inderdaad niet veel namelijk 21
de rest van het jaar trainen en genieten van het leven

Toegevoegd na 1 minuut:
ook spelen deze teams ook vaak demonstratie wedstijden binnen en buiten america
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er worden buiten het seizoen helemaal GEEN demonstratie wedstrijden gespeeld. Tijdens het Regular Season wordt er wel een wedstrijd in London gespeeld en de Buffalo Bills spelen ook 1 thuiswedstrijd in Pre-season en 1 wedstrijd in Regular season in Toronto.
Het seizoen van de NFL bestaat uit 3 delen.

Een week voor de eerste wedstrijden van het Pre-Season, wordt de "Hall of Fame Game" gespeeld.

Dan begint Pre-Season, daar worden door elk team 4 wedstrijden gespeeld.

Tijdens Regular Season worden 16 wedstrijden gespeeld in 17 weken. Elk team heeft een "Bye" tussen week 4 en 9.

Daarna de Playoffs, het is afhankelijk van de eindrangschikking of je meteen aan de bak moet. Als je in de Conference op plaats 3-6 bent geëindigd, speel je in de Wild-card round. Daarna de Divisional Playoffs, waar nummer 1 en 2 instromen. Nummer 1 speelt dan thuis tegen het laagst geklasseerde team dat in de Wild-card round heeft gewonnen. Na de Divisional Playoffs komt de Conference Championship. Daarna de Superbowl. Je kan dus maximaal 4 wedstrijden in de Playoffs spelen.

De meeste teams zullen 20 wedstrijden spelen (4 Pre-season, 16 regular season), dit is ook het minimale aantal wedstrijden. De meeste wedstrijden komt op 25 (1 Hall of Fame Game, 4 Pre-season, 16 regular season, 4 Playoffs).

In seizoen 2009 was de eerste wedstrijd op 9 augustus 2009 en de laatste op 7 februari 2010 (183 dagen).

De eerste dag van de draft was op 25 april 2009. Daarna spring-training om op het seizoen voor te bereiden en om de "selectie" samen te stellen. Een team mag amar 52 spelers hebben in het "First Team". Aan het begin zijn er ongeveer 75, daar moet een selectie uit worden gemaakt. Daarnaast is American Football een fysiek erg zware sport, de spelers krijgen de tijd om te herstellen van een zwaar seizoen. Buiten het seizoen zullen ze nog wel voor zichzelf blijven trainen of een operatie ondergaan voor een blessure die tijdens het seizoen is opgelopen. Vaak spelen ze zo lang mogelijk door met een blessure en wanneer het seizoen is afgelopen, worden ze weer opgelapt.