hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een betere voetbalster word?

Ik wil graag een betere voetbalster worden. Ik speel in de spits.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Trainen, trainen en trainen.

Antwoorden (3)

Trainen, trainen en nog eens trainen, en zorgen voor een goede coach.
jc54
10 jaar geleden
Elke dag een uurtje gaan lopen, daardoor heb je een betere conditie en uithoudingsvermogen, speel goed bij je club en zorg dat je wordt opgemerkt.Zo klim je hoger en hoger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals gezegd trainen en trainen en blijven trainen!

Zoek zelfs eens een grasveldje op.
Gebruik 2 bomen als doel, of maak zelf een doeltje.
Je kunt pilonnen gebruiken om wat oefeningen richting doel te doen.
Als spits is afronding natuurlijk heel belangrijk. Een trainingspartner is heel handig.
Misschien zijn er nog andere die ook beter willen worden of personen die wel zin hebben om te voetballen.

Zet een 1 pilon op grote afstand ongeveer 30m (als je ruimte hebt) van het doel en de 2e op ongeveer 15 meter.
Ga bij pilon 1 staan en speel de bal in op degene die bij pilon 2 staat. Jij rent richting 2e pilon en krijgt onmiddelijk de bal terug van de persoon bij pilon 2 en je schiet op doel. Hier zijn vele varianten op de verzinnen. Een keeper zal hierbij natuurlijk ook handig zijn. Er zijn veel van dit soort oefeningen te bedenken.
Probeer dit met 2 benen te oefenen. Spitsen hebben geen tijd om steeds de bal voor het goede been te leggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal ik zeker doen ? Thnx !