Wat is een goede app waar je tegelijkertijd muziek kan luisteren als alternatief voor 'Hardlopen met Evy'?

Ik zoek een hardloop app die vergelijkbaar is met de podcast Start 2 Run ar dan met mijn eigen muziek.

Het principe werkt dus het zelfde als S2R bijvoorbeeld les 1, 1 minuut rennen 1 minuut lopen enzovoorts het enige verschil is dat dit op mijn eigen muziek gebeurt en niet met een stem maar met een piepje of een andere toon.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Daar gebruik ik de app C25K voor (Couch to 5 kilometers)
Dat is deze: https://itunes.apple.com/us/app/c25k-5k-trainer-free/id485971733?mt=8

Hierbij zit een loopschema, 3x in de week lopen, bouwt langzaam op. Je hebt alleen een stem en/of piepjes (zelf in te stellen) die aangeeft dat je moet hardlopen of wandelen, en je kunt je eigen muziek op de achtergrond draaien :)
Ritsuka