bestaan er ook sportverenigingen in het buitenland?

hier in nederland kennen we voetbal, hockey, korfbal, volleybal, noem maar op. Je kan bij een vereniging vaak al op je 4de al beginnen en blijven sporten tot je het niet meer vol houdt. De sportverenigingen hebben een eigen kantine, organiseren veel activiteiten voor de leden en zorgen zo ook voor een verenigingsleven. Ik vroeg mij af of zoiets ook in het buitenland gebruikelijk is of dat alles vanuit de scholen geregeld wordt. Kan je als 40 jarige machinist (voorbeeld) ook nog aan een georganiseerde sport deelnemen of ben je in het buitenland aangewezen op sportscholen of een enkele golf of tennisbaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
10 jaar geleden
lijkt mij niet dat nederland het enige land in de wereld is met dit

Antwoorden (1)

Ook in het buitenland zijn er sportverenigingen waar je lid van kunt worden.