Dat kan hij niet, dat moet de trainer doen. Het is een teamsport en individueel kan je niks klaarmaken. Daarvoor is een trainer nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat een kul! Alsof de speler zelf niets in te brengen heeft.
Gezond leven, jezelf altijd willen verbeteren op alle vlakken. Denk aan sprintsnelheid, koppen, dribbelen, schieten etc.. Hier heb je wel een hele goede motivatie voor nodig. Het perfecte voorbeeld is naar mijn mening Cristiano Ronaldo.