Hoe laat je iemand stoppen? In het vuur van de wedstrijd neemt men risico's. Vroeger spande men een net over de weg. Heeft iemand een foto daarvan?

Ivm gedrag en veiligheid op wegen in het algemeen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er wordt vaak nog gebruik gemaakt van spijkermatten, dit kan je ook zien in het programma 'politie op je hielen'. Er wordt dat een spijkermat over het wegdek gelegd waardoor de banden van de auto lek gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat hier over wielrennen
Als het gaat over wielrennen en spoorwegovergangen, wat ik vermoed op basis van de rubriek en je trefwoord:
de Tour wordt zo uitgemikt dat bij het passeren van overgangen geen trein langs komt.
Anders zou er toch gestopt moeten worden, dan zou je dat door moeten geven aan de ploegleiders die het aan de renners doorgeven, plus misschien iemand met een vlag ruim voor de overgang (maar dan heb je nog veel tijd en is die trein misschien alweer of desnoods gestopt).