Moet je met opdrukken de benen uit elkaar of juist bij elkaar houden?

Opdrukken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
2.8K

Het beste antwoord

Bij of uit elkaar maakt voor de inspanning niet uit.
Wil je de inspanning verhogen dan plaats je jouw voeten hoger.
Bijvoorbeeld op een trap, bankje of stoel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij elkaar

Andere antwoorden (3)

Het verschil is nihil, het maakt met 2 armen dus niet uit. Echter als je jezelf met 1 arm opdrukt ben je stabieler met je benen wijd.
10 jaar geleden
Over het algemeen houden mensen met opdrukken de benen bij elkaar, maar met de benen uit elkaar (als een kruis sta je dan van boven gezien) ben je stabieler.
Dus dat kan beter zijn als je balans niet zo goed is.
Voor je spieren trainen maakt het niet zo heel veel uit volgens mij, kijk gewoon wat jij prettiger vind.
Ritsuka
10 jaar geleden
Benen bij elkaar en handen boven je schouder

Toegevoegd na 30 minuten:
Benen bij elkaar en handen onder je schouder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Boven je schouders nog wel...:-)