Heb je conditie nodig voor curling?

Curling ziet er erg makkelijk uit, maar heb je er spierkracht voor nodig of ben je fysiek hard bezig? (zie mijn vorige vraag, ik heb niet zo'n goede conditie).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Haha, sport voor ''de oudere medemens''. Echt conditie lijkt mij overbodig. Een semi gezond gestel is wellicht vereist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

neem eens contact op met de curlingbond die kunnen je vast helpen met al je vragen.. succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt een sport die gemakkelijk is, maar de kunst is om heel precies de kracht te doseren. Dat vereist wel een redelijke conditie, alhoewel je niet in staat hoeft te zijn om de marathon te kunnen lopen in 2,5 uur.
14 jaar geleden
Vraag eens een proefles aan, als je er dood bij neervalt is het niets voor je