Kent iemand een indoor pretpark in Nederland of noord-Duitsland?

Toelichting: Voor een woensdag in maart moeten mijn ouders 2 mensen van 52 en 64 jaar een dag lang bezig houden omdat hen tuin verbouwd word. Belangrijk om mee te nemen; de 52-jarige heeft fybromyalgie (spier-reuma) en de 64-jarige heeft parkinson. Ik ben daarom opzoek naar een indoor pretpark in Nederland of noord-Duitsland. Wie heeft er een suggestie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Het beste antwoord

Toverland sevenum

Toegevoegd na 1 minuut:
op de onderstaande link vind je der nog meer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In Drenthe heb je Oranjestad
In Almelo heb je Preston Palace
Kijk verder eens op pretparken linknet.be, daar staan ze op land gesorteerd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Alle Nederlandse indoorpretparken vind je op http://www.b9.nl/pretpark/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schloß Dankern, is echt van alles te doen voor jong en oud, alleen pas open vanaf eind maart. Een indoor pretpark is vaak voor kleine kinderen. Wat ook leuk schijnt te zijn is het gevangenismuseum in Veenhuizen. Of Earth Explorer in Zwolle. En wat misschien helemaal een aanrader is: de dierentuin in Emmen, heeft veel overdekte dingen en is midden in de stad. Of misschien is een dagje Schier een idee?