Wat is er te doen rondom Emmen voor een meisje van 1.5 jaar. We gaan al naar de dierentuin.

Toegevoegd na 12 minuten:
We zijn 3 dagen in Emmen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Jullie kunnen bijvoorbeeld naar Kabouterland in Exloo gaan, daar is genoeg te doen voor kleine kinderen. Of Wonderwereld in Ter Apel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nou ik denk dat als je de dierentuin hebt gezien en even op een terrasje een ijsje hebt gegeten,zo'n kleintje het wel heeft gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon doen wat jezelf uitkomt, en af en toe en pauze inlassen in een parkje met een speeltuig zoals een hobbelkip of zandbakje. 3 dagen alleen maar met n kind rekening houden, dat een grotere speeltuin toch nog niet overziet, lijkt me erg vermoeiend
anneliez
13 jaar geleden
Een dagje dierentuin is voor een kind van 1, 5 jaar
wel genoeg "vermaak" voor drie dagen.
Anders krijgt ze veel te veel indrukken in een te korte tijd.

Ga wandelen in het park.
Neem een bal mee en picknickspullen.
Laat haar lekker spelen.

Maar als je toch nog wat wilt:
Speelparadijs Ballorig Emmen
Overdekte speeltuin voor kinderen tot 12 jaar met ballenbak, glijbaan, klimmuur e.d. Met een aparte speelruimte voor kinderen tot 5 jaar. Met mooi is ook de buitenspeeltuin open..
http://www.uitzinnig.nl/details/1a004db7-13aa-4209-a40f-c84f3ae980ab/Speelparadijs-Ballorig-Emmen.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook erg leuk is, in de omgeving van Emmen, is het Veenpark in Barger-Compascuum.

Niet specifiek voor een meisje van 1,5, maar die heeft al een hoop te verwerken van de Zoo en kan desalniettemin haar ogen uitkijken.
13 jaar geleden
Plan het vooral niet te vol, daar raakt ze alleen maar overprikkeld van. Zit je een week lang met een huilkind. Paar uurtjes dierentuin, dag later nog een boswandeling met picknickje en de laatste dag nog treinen kijken of naar de speeltuin.
Al die pretparken uit mijn jeugd ben ik allang weer vergeten, de picknick in een wei met ganzen kan ik me nog levendig voor de geest halen, wat was dat mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het meisje is pas 1,5, daar zou ik geen drie dagen voor volplannen. De dierentuin is al meer dan genoeg.
Het leuke van kinderen is dat jij ze niet hoeft te vermaken, dat kunnen ze heel goed zelf, met een emmer water en een paar plastic bakjes, op een kleed in de schaduw, heeft het net zoveel plezier als in een zwemparadijs.