Wat zijn de namen van de My Little Pony's?

Op elke pony zit een plaatje op d'r kont en dan hoort er een naam bij de paardjes. Bijv. witte eenhoorn met hartje is Sweetie Belle of een gevleugelde paarse pony met een ster heet StarSong.
Maar we hebben ook oudere pony's en daar weten we de naam niet van. Dus wie weet ze?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
9.3K

Het beste antwoord

Op dee site staaan alle namen

Toegevoegd na 2 minuten:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_My_Little_Pony_characters

Toegevoegd na 3 minuten:
In 2008, the My Little Pony line narrowed its toys down to only 7 characters: Pinkie Pie, Rainbow Dash, Scootaloo and their Friends: Starsong has The Same Symbol as Silver Glow. Toola Roola Looks like Rarity with no horn. Sweetie Belle has The Same Symbol as Rarity.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Starsong
Toola Roola
Scootaloo
Sweetie-Belle
Rainbow Dash
Pinkie Pie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op de 'Startpagina' van jouw Little Pony's.........

Toegevoegd na 56 seconden:
Deze linl dus!