Kan een man van 45+ nog een six-pack kweken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Getsie, waarom zou je het willen? Zo'n harde ribbelbuik, niks aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zocht eigenlijk een reden om het niet te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Bobadas! :-))))
rose
12 jaar geleden
Bedoel je in een potje?

Het beste antwoord

Tuurlijk kan dit. Het zal alleen veel moeilijker zijn, omdat iemand van 45+ nog wel eens een laagje vet op zijn buik heeft gekweekt. Maar alles is mogelijk. Gewoon vet eraf trainen in de sportschool, want als je een sixpack wilt moet je echt kurkdroog zijn, en daar bedoel ik mee dat je zo weinig mogelijk vet rond dat gebied moet hebben wil je daar nog iets kweken. In dit geval een sixpack.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tuurlijk. Met de juiste voeding en training moet dat lukken.
Je moet natuurlijk wel een beetje aanleg hebben om spieren te kweken, maar op zich moet het lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, natuurlijk! als je elke dag heel veel traint en een goed dieet hebt kan iedereen een 6-pack krijgen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de 45+ op je gewicht slaat: Ja
Als de 45+ op je schoenmaat slaat: Ja
Als de 45+ op je IQ slaat: Jazeker kijk maar op de foto...

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de foto klikken voor een vergroting is geheel op eigen risico !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
natuurlijk kunnen mannen van 45+ nog een sixpack krijgen je moet alleen goed sporten en niet teveel bier drinken (dan krijg je een bier buik) :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dries roelvink kan het en die is 52 dus ja dat moet kunnen , het duurt wat langer mischien maar het kan wel