Hoe kan het gebeuren dat er bij de olympische spelen defecte dweilmachiene's zijn?

Toegevoegd na 1 minuut:
het is zo'n groot evenement...........

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (8)

Gewoon Onprofessioneel .

Toegevoegd na 4 minuten:
Daar had gewoon een monteur aanwezig moeten zijn
met reserve onderdelen

Toegevoegd na 12 minuten:
ook het ijs is al dagen slecht omdat men niet de juiste mensen laat invliegen voor het beste kwaliteit ijs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het schijnt verplicht te zijn om drie dweil machine's te hebben bij zo'n grote wedstrijd. Die waren er ook, alleen twee kapot en eentje deed niet wat hij moest doen.
Hoe het kan? Ja, machine's gaan soms stuk, 2 tegelijk is wel erg toevallig maar kan natuurlijk wel.
Hier kan niemand iets aan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Murphy is ook in Vancouver, Murphy is namelijk overal. Dat de reservedweilmachine ook kapot is, is dan ook zijn schuld.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die Murphy toch..je zou 'm......:) +1
De echt goede dweilmachine, de Zamboni, is van een bepaald merk, en dat mag niet gebruikt worden omdat een van de hoofdsponsors van de OS het verbiedt.
Dus moeten ze het doen met een merk van minder allooi en dat zullen ze weten ook. Wat een amateuristisch gedoe inderdaad. Op de eerste de beste ijsclub werkt het beter.
Daar zullen we nog heel wat over horen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig kan alles gebeuren. Je weet ma nooit.!
Apparaten/machiene's kunnen ook wel eens een technische storing krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De monteurs zaten in een dweilorkest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onprofessioneel!!!
Ze moeten gewoon voor de evenement alles checken!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben voor Olympia ijsmachines gekozen, dus niet voor Zamboni's, omdat ze graag CO2-neutralere spelen wilden organiseren. Helaas gingen ze beide om verschillende redenen kapot. Tja, dat kan altijd gebeuren...