Op bodylab.nl kun je bij Eiwitten de Whey Protein kopen. Deze is heel goed (veel eiwit, weinig koolhydraten) voor een scherpe prijs van 35 euro (ietsjes minder zelfs) voor 2 kg. Heerlijke eiwit shake voor een lage prijs dus. Een shake heeft 35 gr poeder nodig ;)

Smakelijk!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij de bodyenfitshop ,goed en lekker,je krijgt ook bij elke bestelling proefzakje en een ander mooi product kado,bv. een shakebeker of bidon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn verschillende webshops waar je supplementen kunt kopen, zoals whey proteine.

Lees je wel in, want er is meer dan alleen prijs waarop je je kunt focussen. Er zijn namelijk 3 soorten Whey Eiwitshakes, zoals o.a. isolaat en hydroisolaat. Mag ik vragen wat je doel is?