welke supplementen moet ik gebrukken bij krachttraining?

Hey ik ben begonnen met fitnessen(krachttraining ik wil een gespierde lichaam maken) ik weet alleen niet welke supplementen ik moet gebruiken voor dat ik gespierde lichaam krijg? Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet niks gebruiken, de meeste supplementen zijn zonde van je geld. Het belangrijkste is een goed schema, en regelmatig trainen. Daarnaast goed eten met voldoende eiwitten, en zorgen voor voldoende rust en slapen. Dan groei je vanzelf. Wat wel handig kan zijn: - creatine: helpt met uithoudingsvermogen en kan helpen met de spieropbouw. - eiwitpoeder: gewoon weipoeder is prima. Extra kwark, kip etc. eten kan natuurlijk ook, maar soms is een eiwitshake handig als extra. Probeer wel de meeste eiwitten uit volwaardige voeding te halen. Toegevoegd na 1 minuut: - omega3 capsules: dit krijgen de meeste mensen te weinig binnen. Niet specifiek voor spiergroei, maar is gewoon goed voor je lijf. Toegevoegd na 38 minuten: Zelf neem ik nog wel eens magnesiumcitraat, dit kan helpen bij spierpijn. Maar kijk eerst even wat je uit reguliere voeding hiervan binnenkrijgt, want teveel is ook niet goed.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100