Weet iemand leuke typetjes voor bij drama?

Ik vindt drama dus niet zo leuk, en ik kan niet goed improviseren. Daarom vraag ik aan jullie; Weten jullie leukes/simpele/originele typetjes om te spelen bij drama? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
6.9K

Het beste antwoord

Wat dacht je van iemand die drama niet zo leuk vind, maar toch verplicht een typetje moet spelen en niet goed weet hoe.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een zenuwachtige ambtenaar die alle regeltjes heel precies wil toepassen maar te verlegen is om mensen boos te maken of teleur te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een anderstalige:
een simpel typetje dat eigenlijk niets begrepen heeft..

Succes ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oww zat, zwerver, puber (giebelkont of juist overal tegen ingaan), geile man, boer, nufje, poetserige dame, verstrooid iemand, haastig iemand, iemand van de gooische matras.

denk aan een type en vergroot dat ernstig uit, en pas op, voor je het weet krijg je er lol in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een overdreven buurvrouw die zich overal mee bemoeit
( buurman kan ook )
14 jaar geleden
Een passief typetje die op de achtergrond toch een rol speelt ,deze persoon is aanwezig ,men verwacht van dit type dat ze iets gaat doen ,ze staat er een beetje bij...er gaat veel langs haar heen .Ze droomt alleen maar van allerlei mooie dingen die nooit op haar pad komen. Ze is in haar eigen wereld. Niemand kan haar daar uit halen. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Iemand die last heeft van buikloop en telkens moet wegrennen naar de wc.
- Een bejaard mannetje dat alles verkeerd verstaat
- Iemand die over alles opschept en alles beter heeft meegemaakt
- Iemand die alleen maar van dieren houdt en niet van mensen, zelfs al is het ongedierte.
- Iemand die net de staatsloterij heeft gewonnen
14 jaar geleden
Iemand die denkt dat hij een superheld is.