Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in Zuid-Holland kan je windsurf-lessen volgen?

Ik woon in Den Haag en zou dus denken dat dit in Scheveningen kan, ik zie echter alleen maar surfscholen met golf-surf-lessen.. Geen windsurfers..
Golf-surfen kan ik al, alleen is er (vind ik) niks aan in Nederland omdat de golven nog geen meter hoog zijn..
Wind is er natuurlijk wel genoeg.. Ik kan de basis al, maar ik wil echt goed worden in Wind-surfen.
Op dit moment zou ik niet alleen de zee op durven gaan, bang dat ik niet tegen de wind in terug zou kunnen komen..
Dat wil ik dus leren, maar waar?
Iemand suggesties met hoe, wat en waar je kan leren windsurfen? Cursusje of iets?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!
Surfschool Katwijk biedt windsurfen aan. Maar je hebt gelijk, veel surfscholen hebben geen windsurfen. Je zou eens kunnen informeren in Scheveningen of ze dat wellicht toch aanbieden; lijkt me wat makkelijker voor je dan Katwijk of, zoals hierboven genoemd, Delft. Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie!
Dit kan bij windsurfverenging Vlietland.
https://www.windsurfverenigingvlietland.nl
Een goede snelle en leuke plek waar je het snel onder de knie krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding