waar koop je een goedkope goede slaapzak ( licht v. gewicht ) voor op kamp school)?

Weet iemand waar je een lichtgewicht goede slaapzak kan kopen om mee te nemen voor op schoolkamp.
Ik hoorde dat de action ze ook had, ben er nog niet geweest, zijn deze ook goed.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1K

Antwoorden (4)

'Goedkoop' en 'goed' gaan vaak niet samen als het over een zelfde product gaat. Je kan prima slaapzakken kopen bij Bristol, V&D en Hema waar je wel een weekje in kan bivakkeren. Ga je regelmatiger kamperen, ga dan voor een duurdere slaapzak bij bijvoorbeeld Bever
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Aldi is hij in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De onze komt bij de Bristol vandaan. Prima voor in de zomer in Frankrijk, en in de lente ook prima als je in een slaapzaal ligt. Buiten zou ik niet aanraden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je de slaapzak alleen voor het schoolkamp wil gebruiken en daarna niet meer, zijn er bij Gamma redelijk goede slaapzakken voor een lage prijs.