Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mijn wetsuit's ophangen aan een beugel in de muur zonder dat deze afbreekt door het gewicht van beide suit's (zie uitleg)?

ik wil voor mijn wetsuit’s (een shorty en een normale, beide 7mm dik) door middel van een beugel aan de muur ophangen zodat ze kunnen drogen, mijn vragen zijn eigenlijk:

1, breekt de beugel niet af door het gewicht van de NATTE wetsuit’s?
2, hoelang moeten de schroeven zijn die in de muur gaan, aangezien zo’n wetsuit best wel zwaar is?

of hebben jullie nog een hele andere optie om een beugel te bevestigen aan de muur.
belangrijk is wel dat deze het gewicht van beide suit's kan dragen als ze nat zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je bang bent dat je de beugel niet stevig genoeg in de muur krijgt, kun je ook nog een kledingstang tussen 2 muren bevestigen met 2 'dragers' waar de stang in rust, b.v. boven je bad of in je douchecel. Dat is een veel stevigere constructie dan een haak aan één muur. Ik zou dan kiezen voor 8 mm. pluggen met schroeven van 6 cm lang. Je kunt de suits dan over de stang heen hangen of aan een stevige hanger aan de stang hangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is met deze info zo 1 2 3 niet te zeggen. Maak de suits nat en weeg ze, kijk dan of de beugel en de schroeven dat gewicht aankunnen. Zo niet, langere schroeven, steviger beugel kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik van dat rare wasgoed wat zwaar is, zoals een paardendeken van mijn dochter moet drogen dan hang ik het aan een ketting in mijn schuur/berging waar je ook fietsen aan op kunt hangen. (voor reparatie)
Ze zijn bij de fietshandel te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat kan de mijne hangt aan een bezemsteel die ik met 2 schroeven in een houten balk geschroefd heb samen met mijn bcd,automaat en de wetsuit van mijn kinderen wel aan 2 kanten geschroefd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de ophanghaken vastzet met 10 mm schroeven, het liefst met kel-bouten, dan kan je der ook zelf aan gaan hangen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding