Waar kan ik zwemwater huren?

Graag wil ik weten waar ik een gedeelte van een zwembad kan huren. Dit omdat op korte termijn een zwemschool ga starten waar ik zwemlessen ga geven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Antwoorden (3)

Als inwoner of vereniging kunt u een zwembad in Utrecht huren. De gemeente heeft 3 overdekte zwembaden die u kunt huren:

Zwembad Fletiomare in De Meern
Zwembad Den Hommel in de wijk West
Zwembad De Kwakel in Overvecht
Kosten
Voor een bedrijf of evenementen variëren de kosten, afhankelijk van aanvullende afspraken over veiligheid en toezicht. U kunt hiervoor contact opnemen met het zwembad.

Zwembad Fletiomare
  Wedstrijdbad   Doelgroepenbad
Vereniging    €   67,72      €   67,72
Particulier    € 111,24      € 111,24

Neem contact op met bovenstaande zwembaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beetje vreemd om zomaar even Utrecht te kiezen als de vraagsteller niet opgeeft waar hij ongeveer woont/zoekt.
Hiervoor moet je contact opnemen met (exploitant van) de zwembaden in jouw gemeente. Die kunnen jouw de benodigde informatie geven, wat er mogelijk is qua huren, de prijzen en de tijden waarop er gehuurd kan worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat zou je denken van een zwembad in je woonplaats
als jij van plan bent om zwemles te geven zou je dit toch wel moeten weten.
ik huurde altijd een heel zwembad af om wedstrijden te houden
je kunt dit het beste doen als het bad normaal dicht is, dan is het niet zo duur.
succes