Wat is een goede oefening om meer massa in m'n armen te kweken, zonder attributen?

Biceps hoofdzakelijk, dus ipv dumbells een andere mogelijkheid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Trainen met je eigen lichaam, pushups doen.
Echt geen enkel attribuut? Want je kunt ook pull ups gaan doen, kan buiten aan een tak van een boom, of in een speeltuin.
Je kunt ook colaflessen gebruiken, gevuld met zand of water als gewichten.
Veel slepen met zware dingen (denk aan je rug).

Toegevoegd na 1 minuut:
En zoal in reacties al gezegd, zorg dat je je hele lichaam traint. Dus ook je andere spieren trainen. Anders ben je ook niet in balans, gespiere armen met spillebenen ziet er niet uit: http://funnyshare.org/s/23/43623-Skip-Leg-Day-They-Said-Thank-Goodness-For-The-Wolverine.jpg

Toegevoegd na 20 uur:
Ik vind zojuist nog een goed filmpje, allemaal bodyweight oefeningen (sommige zijn met zo'n pull up stang): http://fitvillains.tumblr.com/post/47072375599/leigh-lowerys-awesome-bodyweight-exercises-for
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ja,zeker alle spiergroepen trainen,in de sportschool zie ik van die mensen met gespierde grote armen en dan ielige pootjes eronder,ziet er lachwekkend uit,en dan maar breed lopen :-)