Zou ik mijn abs training 2x per dag, 1x per dag of om de dag gaan doen?

ik wil de 8minutes abs workout weer oppakken..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Ik zou het om de dag doen, dan krijgen je spieren rust.
Maar het gaat niet veel effect hebben, als je doel is om een sixpack te krijgen.
Dat is voornamelijk afhankelijk van je voeding, en je vetpercentage.
Omdat omlaag te krijgen moet je zorgen dat je voeding optimaal, en je hele lichaam trainen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Je kunt op dag 1 die abs doen, en dan dag 2 armen, dag 3 benen, zoiets. En dan daarna weer abs
Ritsuka
11 jaar geleden
http://gokaleo.com/2013/04/01/visible-abs/
Dat verschilt per persoon. De een zal na 1x die workout doen een paar dagen spierpijn hebben terwijl der ander er 2 per dag doet. Jij kan het beste zelf antwoord op je vraag geven door goed te luisteren naar je lichaam. Als je een keer overtraind dan voel je dat wel en dan moet je een stapje terug doen. Zo kan je het opbouwen en uiteindelijk meerdere keren per dag die workout doen.

Vergeet niet dat als je doel een wasbordje is dat het 70% juiste voeding is. Als jij een laag vet over je buik hebt kan je sit ups doen tot je een ons weegt, maar voor een wasbordje moet je voornamelijk vet wegkrijgen door middel van cardio en gezonde voeding.