Hoe word het gewicht van een dartpijl bepaald? Alleen de barrel, of de complete pijl, incl. shaft & flight?

Kan nergens op Internet vinden, wat 't dartgewicht precies inhoud. Lees wat onduidelijke tegenstrijdige beweringen. Alleen de barrel, of de gehele pijl, incl. shaft & flight? Voor mijn begrip is het complete geheel een pijl. Dus niet enkel de punt of barrel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
5.3K

Antwoorden (1)

de barrel of te wel de dart is het gewicht de grammen ,de shafts en flights geven balans en de punt geeft als ware de richting alles bij elkaar maakt het je pijl maar veranderd niet de grammen ook heb je nog ringetjes die je bij je flights kan gebruiken die geven een soort zwaarte