ik zoek een muurhouder voor een voetbal? Weet iemand waar ik die kan kopen. Het zijn van die steunen aan de muur die je ook in sportzaken ziet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Antwoorden (2)

Op onderstaande link kun je een voetbalhouder kopen.

http://dewinkelinrichter.nl/balhouder13cm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou je naar een winkel die winkelinrichtingen voor sportzaken verkoopt moeten gaan, bijv deze: www.dizzcount.nl › home › Fotogallery
Maar helaas mogen particulieren daar meestal geen aankopen doen, je kunt natuurlijk ook vragen bij een sportzaak of ze er 1 voor je kunnen bestellen.
Verder kun je als je een beetje handig bent, er zelf 1 maken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Klik op fotogallery en dan op sport

Toegevoegd na 10 minuten:
Om er zelf 1 te maken, neem een oud tennis of badmintonracket, haal de snaren eruit, zaag het racket op de lengte die je wil en bevestig deze op een plankensteun, die je vervolgens tegen de muur bevestigd, eventueel een leuk kleurtje erop en klaar is je ballensteun.