Wat moet ik doen als mijn gsm zegt dat ik geen SD kaart heb terwijl ik dat wel heb ?

mijn samsung galaxy y zegt dat ik geen foto's meer heb en dat ik geen foto's kan trekken terwijl ik nog genoeg ruimte op mijn gsm heb wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk herkent je Galaxy de SD kaart niet meer.
De SD kaart kan defect zijn maar het kan ook zijn dat de kaart niet goed (meer) in zijn slotje zit waardoor het geen goed contact maakt.

Verwijder de SD kaart en plaats het opnieuw terug.
Probeer zonodig een ander SD kaartje en kijk of de telefoon die wel herkent.

De SD kaart uit de telefoon kun je altijd nog uitlezen in een cardreader op de PC waarmee je je foto's enz. dan alsnog kunt veiligstellen.
Mocht dat ook niet lukken dan is de SD kaart vrijwel zeker overleden.