Waarom gaan mijn dartpijlen scheef het bord in?

Telkens als ik mijn dartpijlen gooi dan gaan ze wel de richting op waar ik heen wil maar gaan ze helemaal scheef het bord in. Dan zitten ze dus heel raar in het bord geprikt. Hoe is dit te verhelpen? Ik heb Harrows Black Jack gekocht voor 25 euro en had dit met mijn oude pijlen van 1 euro niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
17.5K

Het beste antwoord

met hoeveel grammen gooi je ,het kan zijn dat ze te zwaar zijn,of te licht ,en dan komen ze schuin in het bord of ze duikelen ,als je met de goeie grammen gooit moet het in een rechte lijn gaan ,ook de pijlen van 1 euro zijn bommen en die je nu hebt zullen slanke darts zijn en daar moet je ook aan wennen, probeer eens verschillende grammen van vrienden of de club waar je speelt wat het beste in je handen ligt dan zie je vlug verschil van gooien en hoe ze in het bord komen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk zit het zwaarte punt achteraan. Moet je het middenstuk om keren.