Hoe kan ik eenvoudig terugzien welke afstand ik heb afgelegd?

Ik wandel vaak, maar niet langs een vooraf vastgestelde route. Ik wil als ik thuis kom kunnen zien hoe ver ik precies heb gelopen. Kan dat?
Ik ben in het bezit van een smartphone, dus een app hiervoor zou handig zijn. Al een aantal geprobeerd, maar tot nu toe nog geen prettig werkende gevonden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik gebruik zelf Strava run. Wifi aan, gps aanzetten, volle batterij en lopen maar :)

Antwoorden (3)

Mytracks, hier werk ik al een tijd mee.
Route, afstand, snelheid en zelfs de hoogte is achteraf af te lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al eens geprobeerd met endomondo?
Ik vind deze app erg prettig, niet alleen voor wandelen maar ook voor rennen, fietsen en nog veel meer

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt dingen zien als afstand, snelheid, snelste kilometer, gemiddelde snelheid. eventueel kan je het koppelen aan een hartslagmeter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Runkeeper is een goede app onderweg verteld ie hoeveer je bent en je krijgt een overzicht van de anstanden je kan de resultaten ook op facebook zetten