Waarom vinden mensen mij 'eng' als ik zeg dat ik op rugby zit?

Is het dan van? AAH JIJ BENT DUS HEEL STERK
of van
AAH dat jij dat durft?
(dat zeggen ze nadat ik zei dat ik al 6x iets had gebroken)
Of iets anders?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind jou niet eng, ik heb op taekwondo gezeten ;-)

Antwoorden (8)

Dat is het rugby imago... Als ze er niets vanaf weten dan weten ze in ieder geval het gangbare imago... En dat is dan dus heel hard en heel sterk, vanalles breken en meer van zulke leugens...

Dus omdat ze er niets vanaf weten, reageren ze zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Dus omdat ze er niets vanaf weten, reageren ze zo…" Helemaal mee eens +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik lieg niet, ik heb er 6x iets mee gbroken
Ik denk dat er een andere reden is. We weten dat rugby een sport is voor de "stevige" mannen die geen watjes zijn. Maar eng? Nee, zou ik niet willen zeggen. Ga eens in de spiegel staan en kijk eens goed naar jezelf. Ben je niet echt eng?:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk meer dat het komt omdat die sport in nederland niet echt heel bekend is. en mensen het vooral kennen van tv.
ik denk niet dat ik iemand eng zou vinden als hij zei op rugby te zitten.
het is meer een stoere sport en niet echt voor watjes denk ik.
14 jaar geleden
Niet eng, ik vind het best wel stoer!!!!!!!!!
Rubgy is een ruige sport, en er wordt soms wel eens hard ingekomen, maar daar heb je dan ook je bodybescherming voor.
jc54
14 jaar geleden
Eng ??? juist stoer en sportief. Dat vind ik tenminste ,ik kijk liever naar rugby dan naar voetbal ,bij rugby hoor je niet dat er hooligans de boel verzieken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De reden? kijk het onderstaande reclamefilmpje van mijn bedrijf tegen de pink Panters, ik ben een van de IT gasten in een geel hesje. De tegenpartij zijn rugbyspelers. En ik zeg je het was eng!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het er nogal 'ruig' aan toe schijnt te gaan, waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook dat men meteen denkt dat het erg ruig er aan toe gaat en dus "eng " is.
Mijn zoon houdt bv. van hardstyle muziek. Ook ruig en ik vind het niet om aan te horen. Maar hij is juist een erg rustige jongen.
Het is maar net wat voor beeld men er bij heeft.