Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat heb ik nodig voor bij het hardlopen/wandelen?

Ik wil hardlopen en wandelen combineren dus bijvoorbeeld de ene dag 1 uur wandelen de andere dag een half uur hardlopen (gewoon een voorbeeld).

Ik snap dat ik goede schoenen moet. Is het (erg) handig om een hartslag meter te hebben. En is er een apparaat waarmee je kan zien hoeveel je al hebt gelopen en misschien hoe hard ik op het moment loop? Links voor bepaalde apparaten die je goed kunt gebruiken bij het hardlopen/wandelen zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
564
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het enigste wat je nodig heb om dit te doen, is zin om te (hard)lopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De zin is er wel hoor! Wil graag wat meer aan beweging doen en vind het heerlijk om buiten te zijn behalve als het regent dan vind ik het wat minder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heb je een goeie instelling, maar doe het met mate.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja heb ook school enz. dus heb toch niet de tijd om elke dag (lang) te lopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zelf loop ik zelf ook hard, ik gebruik onderandere een Sporthorloge om mijn tijden op te nemen en als u een smartphone hebt is de app NIKE+ ook erg handig en natuurlijk is muziek ook niet weg te denken tijden het rennen ;) succes er meer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een blackrberry daar zal de ipad wel nie zijn =) ik kijk zo wel even. Muziek is inderdaad een goede en sporthorloge zou ik ook even naar kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees nu pas ik bedoelde de app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding