Hoeveel schulden hebben de spaanse voetbalclubs?

Liefst info van een betrouwbare site, nieuws moet van 2013-2014 zijn, bron vermelden, danku

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K

Antwoorden (1)

Citaat uit een bericht: 'De Spaanse sporteconoom José María Gay de Liébana berekende vorig jaar al dat de betaald voetbalclubs in Spanje totaal 3,5 miljard euro aan schulden hebben uitstaan.' Dit bericht komt uit 2013
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, maar ik wil een artikel zien waar staat hoeveel elk spaans (top)club heeft aan schulden.Bv. Getafe, Espanyol interesseren mij niets.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet hoeveel schulden de clubs apart hebben, maar als je dat al kan vinden zijn deze vaak niet correct. Zie dit artikel: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/243561/ Real beweert 'slechts' 91 miljoen euro aan schulden te hebben, maar in werkelijkheid is dat 541 miljoen...