Wat is de beste manier om gaten tegen te gaan met darts?

Ik wil graag een dartbord in mijn kamer en geen gaten voor een klein prijsje, mijn budget is 50 euro excl het dartbord etc etc

Zie foto, daar wil ik hem hangen

Weet jij het antwoord?

/2500

Koop een mdf plaat die je achter je dartbord hangt. Als je zorgt dat er aan alle kanten 25-30cm minimaal uitsteekt heb je een veilige marge om te missen.

Niet echt heel goedkoop, maar wel nuttig is een surround ring Deze "zachte"ring die je om je dartbord doet beschermt zowel je muur als de darts.

Je moet ook nog rekening houden met pijlen die naar beneden vallen, wellicht kan je een oude(ikea) kast op de kop tikken (via MP) doe de deurtjes open, dan kan je gooien en zijn alle kanten beveiligt tegen dart punten, zelfs de bodem. Tevens kan je aan de bovenzijde een goede verlichting inbouwen. Toegevoegd na 1 minuut: Een simpele keuken kast zou al gaan, liefst met 2 deurtjes. Ben je klaar, deurtjes dicht en alles is weer opgeruimd! Toegevoegd na 6 minuten: Zoiets, zonder planken dan..

Een prikdart is een goede optie voor binnenhuis. Je ontkomt er niet aan om te toch een keer te missen ;) Je hebt dart met een plastic punt die je op dartboards kunt mikken met speciale gaatjes daar voor.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100