Wanneer zet je de schuifklep van de porta potti open tijdens of na gebruik?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De klep op een porta potti is een stankafsluiter en zorgt ervoor dat de inhoud bij omvallen van het toilet er niet uit kan.
Dus de klep gaat voor gebruik open (uittrekken) en na gebruik inclusief spoelen schuif je hem weer dicht.

Antwoorden (1)

Nadat je je behoefte erop hebt gedaan, zet je de schuifklep open en druk je op de knop waar het schoonmaakmiddel/water uit komt om te spoelen. Dan de klep weer dicht en het is netjes achtergelaten.