Hoe kun je het slagharen pretpark om ongeveer 11 uur verlaten?

Ik logeer vanavond in slagharen, maar ik wil even een avondje weg om lekker te stappen, maar het lukt ons niet om het park uit te gaan. Weet iemand of en hoe het kan? De poorten zijn namelijk gesloten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oei hebben ze je opgesloten ;-(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oei... Stappen in Slagharen? Succes dan maar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL Fred ;) Dat zal een ruige nacht worden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is er dan aan de hand met stappen in slagharen en omstreken?

Het beste antwoord

Je kunt normaal gesproken de hele nacht van het park af en het park weer op. Dit hebben wij zelf laatst met een groep gedaan. Bovendien staat er een portierbij de receptie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij konden elk tijdstip het park verlaten.