Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb afgelopen zondag vuurwerk besteld, en nu staat er op afhaalbrief helemaal geen afhaaldatum, ik heb wel betaald.. wat te doen?

ik heb vorig jaar bij de zelfde winkel online besteld, en dit jaar weer en mijn maat ook, maar nu zie ik bij afhaaldatum niks staan terwijl ik vrijdag de 28ste om 9:00 het zou komen ophalen, ik heb veel asian thunders besteld die snel op gaan en ik ben bang dat als ze niks klaarzetten door deze fout ik geen van die dingen zal krijgen! Ik heb al heel vaak gemaild en krijg steeds geen antwoord, en ze zijn vandaag gesloten en morgen volgens mij ook, en er is een grote kans dat het donderdag op is en ze niks klaar zetten van die dingen, en dit komt door hun fout.. Kan ik hier iets aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
704

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nu niet en morgen ook niet. Zorg dat je donderdag om 09.00 uur daar bent met je afhaalbrief. Meestal hebben die bedrijven wel wat speling met hun voorraad.
(Lees meer...)
jc54
11 jaar geleden
Vuurwerk mag pas vanaf vrijdag verkocht worden dus je bent vrijdag vroeg genoeg, al kun je donderdag natuurlijk wel even bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Relax, het is Kerst. Gun de verkoper ook een paar dagen vrijaf. Je zult zien dat hij je donderdag wellicht een reactie geeft. Bovendien heb jij besteld en zal hij jouw bestelling dus moeten reserveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding