Is Clarence Seedorf de enige Nederlandse voetballer in de Serie A?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

Ja, de Italiaanse clubs zijn sowieso voorzichtig met aankopen. In de Serie A zijn nog heel veel Italianen actief, vind ik wel goed.
In de Priméra Division en in de Premier League zijn naar mijn mening te veel buitenlanders actief.
Misschien als de 6+5 regel er komt, profiteert Italië daarvan. Maar zover is het nog lang niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, er zijn momenteel geen andere Nederlandse voetballers actief in Italie. Apart he, voor zo'n groot voetballand!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Clarence Seedorf is inderdaad de enigste nederlander in de serie a... Vroeger voetbalden er nog veel meer nederlanders maar tegenwoordig kiezen de nederlandse toppers voor engeland of spanje...