Stel: Je doet handenstand met overslag. Hoe kom je dan weer recht? (Soort van flik flak.)

Ik weet niet goed hoe ik het zou uitleggen, maar stel nu dat je handenstand doet, en je draait door (overslag dus), dan sta je in zo'n houding, met je rug gekromd, voeten en handen op de grond, hoofd gericht naar boven. Hoe kom je dan weer recht? (Je benen naar achter zwaaien of zo ?)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Als je het snel doet, dan kom je vanzelf door de snelheid weer op je voeten terecht, langzaam kost dit veel meer moeite en vraagt dit veel van je kuit en rugspieren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bovenstaande geldt voor de handstand overslag, de flik flak haal je uit jebeenspieren en je buik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je moet gewoon hard rennen en als je hard genoeg gaat kom je gewoon weer omhoog