Wat zijn handige oefeningen voor als je bijvoorbeeld op de bank of op bed tv zit te kijken?

Want als ik bijvoorbeeld nu een saaie voetbalwedstrijd kijk, denk ik dat ik die tijd vast wel beter kan besteden en tegelijk mooi tv kan blijven kijken, het liefst voor arm en buik spieren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
3K

Antwoorden (2)

je kan je buikspieren in regelmaat aanspannen. dit is al een goede training, zonder dat je daadwerkelijk hoeft te bewegen.

voor trainen van de armspieren heb je dumbells nodig, om te trainen, maar dat kan prima op de bank tijdens het tv kijken.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Dumbells, goed plan! Bicep curl, shoulder press, lateral raises, kan allemaal.
Of gewoon een stevige colafles met water of zand. Zolang het maar zwaar is :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De beste oefening is met de duim op de afstandsbediening drukken om de TV uit te zetten.
En andere actieve activiteiten gaan doen !
Sowieso kun je staande oefeningen doen. Jumping jacks, squats, lunges etc.
Op de bank zelf kun je pushups doen. Ga naast of achter de bank staan, en doe een schuine pushup tegen de leuning.
Je kunt ook aan de rand van je bank gaan zitten, je handen op de rand zetten, en dan doorzakken naar beneden. Dit is een chair dip.

Buikspieren kan ook simpel, gewoon rechtop zitten, en dan je benen een stukje van de grond tillen en zo vasthouden. Je voelt het vanzelf.

Toegevoegd na 59 seconden:
Je kunt ook plank doen op de grond, maar dat kijkt een beetje moeilijk tv :p
Ritsuka