Toto met knvb beker kan dat gelijk worden?

Als je bijvoorbeeld gaat inzetten op Twente-Psv, kan je op wedden op gelijkspel. Maar een bekerwedstrijd kan toch niet gelijk eindigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
6.3K

Het beste antwoord

De toto gaat over de stand na 90 minuten en dan kan het gelijk zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
"Toto heeft verschillende spellen. Je voorspelt de wedstrijd na 90 minuten officiële speeltijd. Dus inclusief blessuretijd, maar zonder eventuele verlenging."

https://www.toto.nl/toto/speluitleg.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit gaat puur over de eerste 90minuten.
Daarna kan je nog verder wedden over de verlenging dit kan je allemaal vinden op toto.nl.

Als je wilt kan je nog wedden op personen. In welke minuut ze scoren, wie er rood of geel krijgt enz.