ik werk ik de bouw til veel maar mijn armen etc worden niet groter. wel supplementen zou ik hier bij kunnen nemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Eet je wel genoeg eiwitten? En verder gezond uiteraard

Antwoorden (4)

Ik heb 8 jaar lang veel en zwaar getild, maar daar groeiden mijn armen ook niet echt van. Het heeft me nooit geboeid. Je kan gaan bodybuilden om wat doelgerichter spieren te kweken en je kan daar natuurlijk je dagelijks dieet op aanpassen. Als je voedingssupplementen wilt gebruiken, kan een goede sportschool je daarbij helpen en begeleiden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou eiwitshakes of creatine kunnen gebruiken, maar ik zou dit alleen in overleg doen met een fitnessinstructeur. Verder is je voeding het allerbelangrijkst en als die niet goed is, dan zul je ook weinig groeien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De krachtsinspanning op je werk is te eenzijdig om hiervoor supplementen in te nemen. Je kunt beter een fitness abo nemen en je gehele lichaam doelgericht trainen. Daarnaast gezond en evenwichtig eten. Zorg dat je de noodzakelijke stoffen binnen krijgt + extra proteïnen (eiwitten) . (melkeiwit & eieren)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vlees werkt beter dan melk, melk bevat veel lactose waardoor snellere verzuring optreed
Eten eten en nog meer eten. Zonder goede voeding gebeurt er ook niks in de sportschool. Eet genoeg eiwitten en koolhydraten en dan zul je vast wel iets verschil gaan zien. Ga er niet vanuit dat je van werken in de bouw dezelfde armen krijgt dan wanneer je gaat bodybuilden. Begin niet aan supplementen als je voeding niet op orde is. Supplementen zijn toevoegingen op je voeding niet een vervanging
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat zou je dan op zo een dag moeten eten s morgens tot s avond alvast bedankt