Is er ergens zo`n muts te koop met 5 vingers bovenop als mario balotelli ooit op had?

Zo jaa, waar ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ik heb er een op internet voor je gevonden. Niet precies dezelfde kleur, maar de vorm is wel gelijk. En het is in Engeland, maar het is via internet te bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie nu dat de link niet zo is doorgekomen als ik 'm bedoeld heb. Je moet op 'visit our retail shop' klikken en dan zie je de muts ongeveer in het midden van de plaatjes staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartstikke bedankt, dit heeft me echt heel erg geholpen !!