Hoeveel zijn Donald Ducks waard uit 1954 - 1958?

Ik heb er namelijk aardig wat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
19.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je eens aanmelden op www.catawiki.nl . Daar kun je veel info vinden over waarde van dingen. Oa strips. Succes er mee.

Antwoorden (2)

Allereerst: Het is maar wat een "gek" er voor geven wil. ;-)
Wat voor de één waarde heeft, zegt voor een ander misschien helemaal niks. Maar verzamelaars zullen er vast dol op zijn. Zoek eens op Internet naar stripboek beurzen. Zet ze op Marktplaats. Er zijn ook winkeltjes die net als postzegels & munten, stripboeken inkopen. Zo kun je al met al een indicatie krijgen van wat ze nog waard zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Catawiki staan de richtprijzen voor losse Donald Ducks uit verschillende jaren.

Bijvoorbeeld voor nummers uit 1954:
Nieuwstaat: € 100,00
Bijna nieuwstaat: € 70,00
Goede staat: € 40,00
Redelijke staat: € 20,00

Maar dat zijn de prijzen die gevraagd kunnen worden als er een bepaald nummer verder niet meer te koop is. Zodra meer mensen via de site nummers van eenzelfde Donald Duck te koop aanbieden, gaat de prijs vanzelf naar beneden. Als je op een van de plaatjes klikt zie dus de prijzen waarvoor ze nu te koop worden aangeboden.

Misschien heb je geluk en heb je nog een uniek exemplaar in bezit die iemand graag wil kopen.

Zie verder op de site van Catawiki.