hoe verwijder je een zweetlucht uit je shirt?

als je vaker aat gymmen in een T-schirt en je heb gezweet een par keer, en je doet hem in de wasmachine dan is hij niet zweetlucht vrij. Hoe verwijder ik die zweetlucht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Vreemd. Gebruik je wel een goed wasmiddel?
Een goed gewassen shirt zou toch zweetluchtvrij moeten zijn.
Probeer eens een ander wasmiddel.

Wat je ook kunt gebruiken, is HG Geurverwijderaar.
Deze verwijdert de geurmoleculen uit de stof.
Je kunt het ook gebruiken voor gordijnen, matrassen e.d.
Maar ook voor dit soort dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en HG Geurverwijderaar is een wasmiddel merk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ HG alle nare geurtjes weg uit sportkleding is nog geschikter hiervoor, HG heeft veel meer dan alleen wasmiddelen, de meeste producten zijn erg goed, HG is te koop bij drogisterij, supermarkt en sommige bouwmarkten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel geen wasmiddel. Het is een spuitbus, waarmee je dus het kledingstuk behandeld.
Op een forum wordt aangeraden om kleding met een hardnekkige zweetlucht eerst een tijdje te weken in azijn en daarna op de gewone manier in de wasmachine te wassen.