Kun je een Nike+ iPod sensor ook zonder speciale schoenen gebruiken ?

Ik wil een Nike+ iPod sensor aanschaffen. Ik heb een iPhone 4s, en daar zit ook een app op waarbij je de sensor nodig heb. Ik heb gehoord dat je ook schoenen heb van Nike waar je die sensor in moet plaatsen. Kun je ook alleen die sensor kopen en hem bijvoorbeeld in je zak stoppen tijdens het lopen net als mijn mobiel ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben ik ook ns benieuwd naar. Vind t helemaal niet duidelijk met die app!

Antwoorden (2)

Je kunt ook de Shoe Pouch™ of Lacelid kopen (op eBay). Dit is een soort hoesje waar je de sensor in kunt doen. Vervolgens kun je deze op iedere schoen (met veters) bevestigen. Op eBay kost de Shoe Pouch €7,50 (+ 1,25 verzendkosten).

Als je een beetje handig bent kun je zo'n pouch overigens ook zelf maken.

Loop ze!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de Niks+GPS app download hoef je helemaal geen geld uit te geven...